Biblioteca de les llavors a la Biblioteca Pere Anguera

Dijous, 20/06/2024 - Biblioteca Pere Anguera

Les Biblioteques Municipals de Reus van iniciar el projecte de «Biblioteca de les llavors» el passat mes de maig coincidint amb la Setmana de la natura. A la biblioteca Pere Anguera hem posat fil a l’agulla i el dia 29 de maig vam plantar meló d’hivern, enciam negre, tomàquet albercoc, mongeta de l’ull fos i pebrot llarg. De tot plegat, a data de 19 de juny ha sortit el meló d’hivern, que ja l’hem tret del planter, així com l’enciam negre i el tomàquet . Ni les mongetes ni els pebrots, de moment, han germinat.

Recordeu que podeu venir a buscar aquestes llavors a la biblioteca per poder fer vosaltres el vostre hortet.

I fins aquí les notícies dels inicis del petit hort a la biblioteca Pere Anguera. Esperem i desitgem que la terra ens doni fruits ben aviat. Us mantindrem informats.

Voleu saber com funciona la biblioteca de les llavors? N’esteu interessats? Cliqueu als enllaços de l’inici.