Bibliografia en línia de Gabriel Ferrater

Dimarts, 13/12/2022 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Una de les tasques realitzades des de les Biblioteques Municipals de Reus ha estat la de recollir una bibliografia digital de l'autor reusenc, que s’incorpora al llegat que haurà deixat l'Any Ferrater.

Aquesta bibliografia en línia està dividida en dos grans apartats: per una banda les referències de Gabriel Ferrater com a autor (autor principal o d’algun altre tipus d’ aportació intel·lectual) i per l’altra les referències sobre Gabriel Ferrater, com a matèria.

Actualment conté unes 800 referències bibliogràfiques que aniran augmentant  progressivament amb aquelles que ja tenim localitzades o amb les noves que es vagin detectant, ja que es tracta d’una eina viva.

En molts casos  es pot trobar un enllaç que porta a l’usuari al catàleg Argus per localitzar-les dins el fons de les Biblioteques Municipals de Reus o, l’enllaç  per consultar i descarregar el text. També en moltes de les referències hi ha algun comentari per fer aclariments.

La cerca es pot fer per qualsevol element de la referència bibliogràfica o pel tipus.