"Vivim del Cuentu" tanca l’estiu i obre la programació de contes d’hivern

Dissabte, 18/09/2021 - Biblioteca Central Xavier Amorós

La Rateta que llegia a l’escaleta és un conte de la Marta Munté, i forma part de la col·lecció Contes desexplicats escrits pels diversos membres del col·lectiu Vivim del Cuentu.

Alguns dels membres d’aquest grup de narradors vindran amb la col·laboració de la Llibreria Gaudí a fer la cloenda del Joc de lectura de l’estiu, durant el qual s’han llegit més de 500 llibres entre uns 200 lectors i lectores infantils de la Biblioteca Central Xavier Amorós i de la Biblioteca Pere Anguera!!

El Joc de lectura “els 3 camins” és la darrera activitat de la programació de l’estiu 2021 per a tots els públics a la qual han assistit un total de 2.000 persones

Amb aquesta activitat inclosa al programa de Festa Major de Misericòrdia, es tanca la programació de l'estiu i s'incia la programació dels Contes a cau d'orella i La cotorra m'ha dit...