Visita a la Biblioteca

Dijous, 11/05/2023 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Dimarts dia 9 va tenir lloc una visita a la Biblioteca Central Xavier Amorós, en la qual van participar un grup de 19 persones i 3 voluntaris de l'organització caritativa Caritas. L'objectiu d'aquesta visita era destacar el paper transformador de la biblioteca i el seu vessant social. Durant la visita, els assistents van tenir l'oportunitat de conèixer tots els recursos disponibles per a l'accés a la informació i al coneixement, així com el suport a l'aprenentatge i la formació.

A més a més, es van mostrar els diferents espais, serveis i documents que poden resultar d'interès per als visitants i que es poden trobar a la biblioteca. Es va destacar com aprofitar totes aquestes possibilitats en el seu context social, brindant-los la oportunitat de millorar les seves vides a través de l'ús de la biblioteca com a recurs comunitari.

Amb aquesta visita, la Biblioteca Central Xavier Amorós reafirma el seu compromís en ser un agent actiu en la transformació social, oferint recursos i oportunitats per al creixement personal i comunitari.

Altres imatges: