Ves a la biblioteca amb la Ganxeta. Bicicleta compartida. Setmana del 19 al 24 de febrer

Dimarts, 20/02/2024 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Les Biblioteques Municipals us conviden a utilitzar la bicicleta compartida en el trajecte a la biblioteca. D’aquesta manera s’adhereixen a la campanya de promoció que durant el el mes de febrer desenvolupa el servei Ganxeta amb abonaments de 24 hores completament gratuïts, els quals es poden renovar il·limitadament.

Per aprofitar aquesta promoció, és imprescindible que les persones interessades es registrin a través de l'aplicació Ganxeta, disponible tant per a iOS com per a Android. Completant el procés de registre i validació, i afegint una targeta de crèdit, podran introduir el codi promocional ESTRENA per activar l'abonament de 24 hores, que inclou viatges il·limitats de 30 minuts cadascun. Cal dir, que el servei compta amb diverses persones desplegades en diversos punts de la Ganxeta per donar suport en el registre d’usuaris i ús de la bicicleta.

«Ves a la biblioteca amb la Ganxeta» s’emmarca en les activitats de programa «Fem consciència» que les Biblioteques municipals estan desenvolupant durant els mesos de gener i febrer en coherència al desenvolupament dels 17 objectius de Desenvolupament Sostenible de l’Agenda de la ONU.