Vadevins 21

Dimarts, 27/07/2021 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Ja podeu consultar la bibliografia dels llibres sobre vins que hem comprat a les Biblioteques Municipals durant aquest any.

Durant el mes de juliol a la Biblioteca Central Xavier Amorós tots els dilluns a les 7 de la tarda podeu assistir a una activitat del cicle Biblioteques amb DO.

Les activitats dels dos propers dilluns són:

-19 de juliol 19h.
Dionís nu. Peça teatral transmèdia; interpretació lliure de la vida del Déu Dionís. Monòleg i acompanyament audiovisual de representacions artístiques (obres de pintura, escultura mosaic, etc.) de la vida de Dionís i tast de vi.
Activitat adreçada a públic adult.
Amb la col·laboració del Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya.

-26 de juliol 19h.
Els vins de la DO Catalunya mariden amb l'actuació del poeta i slammer Salva Soler. Salva Soler és un poeta, actor i slammer. Va ser medalla de bronze al Campionat del Món de poetry slam, una nova manera de fer poesia que la fa més accessible a tot tipus de públics i que s'està fent molt popular a països com EEUU, França o Brasil. En aquests campionats, el públic vota tant el text (que ha de ser propi), com la manera de presentar-ho. Per tant, el què i el com són igual d'importants.

Inscripcions a les activitats