Vadevins 2020

Dilluns, 01/06/2020 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Com cada any per aquestes dates us oferim la bibliografia dels llibres que han entrat nous a les Biblioteques Municipals de Reus referent al món del vi.

Enguany no hi ha la Fira del vi i per tant no serà allà el nostre punt d'inici de l'edició Biblioteques amb DO del 2020, que com cada any fem amb la col·laboració de la DO Catalunya i el Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya. El tret de sortida és aquesta guia que publiquem per anar fent boca de cara a les activitats que mirem de programar pel mes de juliol, amb les adaptacions que correspongui per la fase en la qual ens trobem.

Hi estem treballant i us n'informarem.

Us adjuntem també la darrera guia que es va fer sobre el món del vi ja que així podeu consultar tot el que hi ha a les biblioteques referent a aquesta temàtica.

Salut!

Més informació: