Una sessió dels Contes a Cau d'Orella en llengua ucraïnesa.

Dimarts, 17/10/2023 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Les biblioteques de Reus han rebut en donació un lot de llibres en llengua ucraïnesa enviats directament des d'Ucraïna per conservar la seva llengua. Aquest material està disponible per als usuaris/es que vulguin conèixer i tinguin interès per aquest material. Aprofitant l'avinentesa, es va organitzar una sessió de contes per fer difusió dels llibres arribats a la biblioteca, i també per gaudir de la narració d'una història en un altre idioma. A l'acte van venir famílies ucraïneses que viuen a la nostra ciutat i que van poder gaudir del conte en un espai compartit amb altres assistents, esdevenint un moment de cohesió social i construcció de comunitat a l'entorn d'una narració oral. Després del conte, algunes famílies van poder agafar llibres en préstec, consolidant així la biblioteca com un espai acollidor i accessible per a tothom.

El lot de llibres disponibles en ucraïnès els trobareu a la Biblioteca Central Xavier Amorós