Trobada dels autors locals 2019

Dimecres, 17/04/2019 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Aquest dilluns 15 d'abril s'ha dut a terme la tradicional trobada d'autors locals, un dels principals actes previs de la Diada de Sant Jordi que es fa la Biblioteca Central Xavier Amorós. Enguany s'han publicat més de 140 novetats editorials i bona part dels autors han assistit a la convocatòria que ha comptat també amb l'assistència de l'alcalde, Carles Pellicer i de la Regidora de Cultura, Montserrat Caelles. La presentació l'ha conduït l'Alexandre Bonanit i Laia Pedrol amb el seu espectacle Mil cent i un estels.

Els llibres dels autors locals estaran exposats a la Sala Central de la Biblioteca Xavier Amorós fins el 4 de maig.

Els autors locals tindran novament protagonisme el Dia de Sant Jordi, quan d'11:00 h a 13:00 h i de 18:00 h a 20:00 h signaran les seves obres a la Plaça Mercadal.