TOT MIRANT CASTELLS

Dimarts, 11/07/2023 - Biblioteca Pere Anguera

Exposició fotogràfica a la Biblioteca Pere Anguera del 3 de juliol al 31 d'agost
“A plaça hi vaig a veure castells, a xerrar amb la gent i aprofito per fer fotografies.”
El món casteller està ple de temàtiques, des de la purament estructural del castell, a les emocions, detalls, retrat, alegries, decepcions...... i en aquesta exposició podeu veure un recull-resum d'aquests anys de captar moments a les places castelleres.
No tinc un estil en concret, ja que cada dia i moment és únic per la qual cosa cada imatge és diferent, un dia et fixes en un peu, un dia en aquella mirada, un dia en una ma.... M’agrada captar situacions que em criden l’atenció i que reflecteixen una altra visió més enllà dels propis castells que fan les colles.
Igual que el/la casteller/a no sap mai com anirà una diada per molt assajats que es tinguin els castells, a mi em passa el mateix a l’hora de captar les imatges. Puc anar amb una idea preconcebuda del que voldria fotografiar però la diada és la que marca el resultat, perquè la gràcia dels castells és aquesta, que son vius i impredictibles i amb moltíssims i variats moments que retratar.