Tornem!

Dijous, 21/05/2020 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Les Biblioteques Municipals de Reus reprenem el servei de préstec i retorn de documents a partir de dilluns 25 de maig amb una bona oferta de novetats, conjuntament amb la major part de les Biblioteques del Sistema de Lectura Pública del territori que estan a la fase 1 del desconfinament per la Covid19.

El retorn de documents es farà directament per la bústia de l’exterior que tant la Biblioteca Central com la Pere Anguera ha tingut precintada fins ara, i quedaran reservats en quarentena durant catorze dies, tal i com estableixen les indicacions fetes en matèria de biblioteques. Un cop passat aquests període, es podrà fer la devolució per l’aplicatiu i els llibres es deixaran a punt per a ser novament prestats.

Per a poder retirar llibres en préstec, caldrà fer una sol·licitud prèviament a través del formulari  habilitat per a cada una de les biblioteques.

L’horari d’entrega de les reserves de la Biblioteca Central Xavier Amorós será de 10 a 14 i el de la Biblioteca Pere Anguera de 5 a 8 de la tarda, i els usuaris hauran estat citats en aquestes franges. En aquesta primera fase, no hi haurà servei de préstec interbibliotecari, cada biblioteca només podrà prestar material del seu propi fons.

Aquestes són les novetats que us teníem preparades i que no van poder sortir...són llibres nous a la biblioteca!

Paral·lelament a l’obertura del servei de préstec, les Biblioteques Municipals de Reus seguiran oferint la seva programació virtual iniciada al principi del confinament. La semana vinent el mateix dilluns es publicaran les darreres novetats incorporades al fons abans del confinament, dimecres l’hora del conte i divendres un programa d’itineraris lectors per a joves