Torna la Supernit a les Biblioteques

Dimecres, 29/03/2023 - Biblioteca Central Xavier Amorós
Vam assistir als estudis de TV3 per a la presentació d'una nova edició de la Supernit del Club Super 3 que, malauradament va quedar interrompuda per la pandèmia de Covid 19, i que es tornarà a celebrar el pròxim 19 de maig a les 19 h. Es reforça d'aquesta manera l'aliança entre la Televisió Nacional de Catalunya, a través del seu canal SX3 i la Xarxa de Biblioteques Públiques, amb l'objectiu de fer un esdeveniment multitudinari que fomenti la lectura entre els infants.

El protagonista de la nova edició serà el personatge Titó que ens proposarà una sèrie d'excursions a través dels llibres i que ens presentarà, també, una petita sorpresa personalitzada.

La presentació de la Supernit a les Biblioteques va comptar amb la presència de la consellera de Cultura Natàlia Garriga, el director general de Promoció Cultural i Biblioteques Josep Vives i de la presidenta de la CCMA Rosa Romà.

Les inscripcions a la Supernit s'hauran de fer a les Biblioteques a partir del 2 de maig i seran places limitades.

Enllaç notícia TV3: