Tina Vallés inaugura la temporada de Clubs de lectura infantils

Dissabte, 04/11/2023 - Biblioteca Central Xavier Amorós

L'acte d'obertura de Clubs de lectura infantils que va tenir lloc a la Biblioteca Pere Anguera va comptar amb la presència de l'escriptora Tina Vallés, autora de títols tan reconeguts i premiats com Els pòstits del senyor Nohisoc (Premi Folch i Torres 2020) o Mira (Finalista del Premi Atrapallibres 2022), i d'altres tan divertits com Bocabava. Aprofitant que enguany les Biblioteques dediquen dos Clubs de lectura a ser jurats del Premi Atrapallibres vam convidar a l'acte d'obertura una escriptora finalista dels guardons.

Els nens/es inscrits als Clubs de lectura infantils van gaudir de les experiències com a escriptora de la Tina Vallés i li van poder fer preguntes sobre la tasca d'elaboració i creació d'un llibre. Per finalitzar l'autora, va explicar el seu conte Bocabava, fent les delícies de tots els nens/es assistents que van riure de les peripècies del protagonista i del seu peixet.
Podeu consultar tots els llibres que tenen les Biblioteques Municipals de Reus al catàleg Argus.