Tancament de l'Any Fabra

Dilluns, 28/01/2019 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Dimarts 22 de gener es va tancar la Comissió Fabra que ha coordinat a nivell de ciutat, els actes commemoratius del 150 aniversari del naixement de Pompeu Fabra,i a la qual hi han participat les Biblioteques Municipals de Reus acollint bona part de les activitats divulgatives per a públic general, que han estat les següents:

-Exposició “Pompeu Fabra. Una llengua completa”. per la Direcció General de Política Lingüística i gestionada pels serveis territorials de Cultura i el Consorci per a la Normalització Lingüística a la Sala Central de la Biblioteca Central Xavier Amorós del 15 al 30 de novembre, completada amb fons bibliogràfics de les Biblioteques Municipals il·lustratives de com va viure la societat catalana del moment la l'aparició del diccionari i la gramàtica.

-Exposició Pompeu Fabra una llengua completa 3D a la Biblioteca Pere Anguera de l'1 al 15 de desembre.

- Conferència “Pompeu Fabra, el miracle de la ce trencada”, a càrrec de Genís Sinca,15 de novembre a les 19.30 h a la Biblioteca Central Xavier Amorós.

- Monòleg “Pompeu Fabra: jugada mestra!”, d’Òscar Intente,  26 de novembre a les 19:30 h a la Biblioteca Central Xavier Amorós.

-Durant l’estiu, cada dimarts a 2/4 de 7 de la tarda a la Biblioteca Pere Anguera hi va haver l’activitat familiar «Tastaohlletres», jocs de paraules amb Pompeu Fabra, a càrrec de Còdol Educació.