"Soc activista" a càrrec de la booktuber Mixa

Dijous, 20/01/2022 - Biblioteca Central Xavier Amorós

«Fem consciència 2022»
Taller al voltant del llibre "Soc activista"de Caroline Paul i Lauren Tamaki, a càrrec de la booktuber Mixa.
L’activitat es va desenvolupar a la Biblioteca Pere Anguera (19-1-2022) en el marc del programa «Fem consciència 2022» impulsat per Biblioteques Municipals.

La sessió, adreçada a alumnes de l’institut Josep Tapiró, va començar amb l’exposició de la Mixa d’un seguit de reflexions i estratègies que podem seguir per ajudar a frenar el canvi climàtic i conscienciar els altres. Tot seguint l’exemple d’històries inspiradores de joves activistes, com ara la Greta Thunberg, que han aconseguit fer-se escoltar i canviar les coses. A continuació, la Mixa ha convidat els alumnes a combinar títols de llibres amb la intenció de trobar missatges de conscienciació sobre la protecció del medi ambient. El resultat ha sigut molt imaginatiu i tot plegat ha resultat un taller entretingut, il·lustratiu i una font d’aprenentatge per tots els assitents.

El llibre "Sóc activista"de Caroline Paul i Lauren Tamaki el podeu trobar a l’exposició «Activat’t per la justícia ambiental» de la Biblioteca Central Xavier Amorós amb altres recomanats.

El taller «Soc activitat» de la booktouber Mixa forma part del programa de Biblioteques sense Fronteres, compromeses amb un món més just, impulsat pel Servei de biblioteques de la Generalitat de Catalunya, al que estem adherides Biblioteques Municipals de Reus.

Altres imatges: