Setmana de la natura

Divendres, 20/05/2022 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Setmana de la Natura

Del 22 de maig, Dia Internacional de la Diversitat Biològica fins al 5 de juny, Dia Mundial del Medi Ambient es celebra la Setmana de la Natura: 15 dies per apropar-te a conèixer, estimar i passar a l'acció per la natura.

Del 22 de maig al 5 de juny a les Biblioteques Municipals de Reus:  Exposició bibliogràfica sobre llibres de natura i biodiversitat. Descobreix què tenim a les biblioteques sobre Biodiversitat

Dia 28 de Maig, a les 11h: Contacontes transplantats de la Biblioteca al Roserar. Explicarem contes florals com T'ho prometo i altres floretes primaverals. A càrrec de Santi Jiménez.

I després del conte, la Biblioteca germinarà al Roserar amb servei de lectura, servei de préstec i, fins i tot, farem carnets de biblioteca!!

Lloc: Roserar Joaquima Gallisà (Mas Iglesias).

Dia 30 de maig. 18:30h. Xerrada "Salut i ecologia" a càrrec de Gemma Pedrola, llicenciada en medicina i Josep Badia, pagès. Amb la col·laboració del Gepec. Biblioteca Central Xavier Amorós.

Participa a la Setmana de la Natura fent fotografies amb els hastags: #setmananatura i #NomésUnPlaneta

Més informació: https://setmananatura.cat/