Sessions de lectura a l’Institut Baix Camp

Divendres, 28/04/2023 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Durant el mes de març les Biblioteques Municipals, en col·laboració amb l’Àrea de Benestar Emocional Comunitari del CAP Sant Pere, han realitzat diverses sessions de lectura per a joves de 1r a 4t d’ESO a l’Institut Baix camp de Reus.

L’activitat literària presenta diverses propostes, com ara: una lectura col·lectiva preparada per a fer a per a fer aflorar les emocions, com ara: l’alegria, la tristesa, la por, la sorpresa, l'enuig, etc. O, conèixer la variada oferta de literatura jove de les biblioteques amb una maleta carregada de llibres, còmics i àlbums il·lustrats.

Tot plegat, s’emmarca en el programa d’activitats Alta Veu, i en aquesta ocasió té com a finalitat fer gaudir als alumnes d’una bona sessió literària i animar-los a adoptar l’hàbit de la lectura.