Salut Mental

Dimarts, 05/10/2021 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Amb motiu del Dia de la Salut Mental el dia 10 d'octubre, les Biblioteques Municipals de Reus han seleccionat una sèrie de llibres genèrics que parlen sobre diferents aspectes de la salut mental. En podeu trobar d'altres a les diferents seccions de les biblioteques marcats amb el pictograma de salut metal o podem demanar-ne aquells que us interessin si no els tenim.

Les taules bibliogràfiques les podreu trobar a les diferents biblioteques i hi seran fins al mes de desembre amb relació amb La Marató de Tv3 d'aquest any que versarà sobre la Salut Mental.

Aquestes taules es fan amb la col·laboració del Servei de Rehabilitació comunitària de Reus. Institut Pere Mata que realitzen dos clubs de lectura a la Biblioteca Central Xavier Amorós i que ens han proposat de realitzar una activitat per recollir fons per la Marató amb la venda de punts de lectura que podreu trobar en aquestes taules bibliogràfiques.