Reprenem la temporada de contes afegint un nou cicle de Contes inclusius

Dilluns, 16/01/2023 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Les biblioteques Municipals van reprendre la programació de sessions de contes per l'any 23 amb el cicle de contes solidaris coordinats per la Regidoria de Participació, Bon Govern i Serveis Generals i que tenen lloc el segon dimecres i dijous de cada mes.

En aquesta sessió, la Bineta de l'associació La Veu entre Cultures va explicar El Petit Toubab viatja al país de la teranga, conte que narra el viatge d'un nen català al Senegal, la terra de naixement de la seva mare i on descobrirà una terra càlida, acollidora i meravellosa. L'associació La Veu entre Cultures es dedica a promoure projectes de cooperació i desenvolupament amb Kaolack poble del Senegal.

La programació de contes continuarà amb els cicles de Contes per la igualtat amb l'Alba García que s'expliquen els 3r dimecres i dijous de cada mes; i com a novetat Els contes a Cau d'orella incorpora un nou cicle que seran Contes inclusius i que completen el projecte per fer les Biblioteques Municipals de Reus un espai cada cop més inclusiu.

Recordem que cada dimecres a les 17:30h expliquem Els contes a Cau d'orella a la Biblioteca Xavier Amorós i els dijous La Cotorra m'ha dit... a les 17:30h a la Biblioteca Pere Anguera.