logo Ajuntament de Reus

Presentació de les novetats literàries de Sant Jordi a la BCR

Dilluns, 15/04/2013 - Biblioteca Central Xavier Amorós

L’acte d’aquest vespre serà un esdeveniment diferent al d’altres edicions, atès que des de la regidoria de Cultura i Joventut s’ha volgut emmarcar la presentació en l’Any Fortuny 2013. És per aquest motiu que un cop el regidor de Cultura i Joventut, Joaquim Sorio, doni la benvinguda i faci la introducció de l’acte, l’actor Jordi Romero interpretarà al pintor Marià Fortuny i Marsal, qui serà el personatge que anirà presentant al públic les novetats literàries d’enguany. Els assistents, conduïts pel personatge de Fortuny, faran un recorregut per tres àmbits diferents: obres de ficció, de no ficció i infantils.

Els diferents autors que han confirmat la seva assistència avui a la Biblioteca Central a partir de les 19:00 h són: Montserrat Flores, Jordi Cervera, Isabel Olesti, Joaquim Besora, Ramón López, Josep Civit, Antonieta Cugat, Albert Pujol, Alba Camarasa, Florentí Moyano i Assumpta Rosés.

Altres imatges:
Videos relacionats: