Premi de Narrativa Ciutat de Reus "Diré el que em fuig"

Dimarts, 27/12/2022 - Biblioteca Central Xavier Amorós
El premi de narrativa ciutat de Reus "Diré el que em fuig"  que l'any passat va guanyar l'escriptora Isabel Olesti amb el conjunt de relats titulat Àlbum d'amors complicats i publicat enguany per Viena Edicions, ha estat declarat desert en la seva segona edició. El jurat format per Daniel Recasens, Silvana Vogt, Marina Porras, Jesús Argentó i Enric Viladot van coincidir en què no hi havia cap obra dels 32 originals presentats que estigués prou acabada per a ser publicada, ja que la publicació també forma part del premi, i encoratgen els seus autors a fer aquesta tasca per a properes edicions. Des de les Biblioteques us animem a llegir el llibre guanyador de l'any passat.

La tercera edició es preveu que es convocarà a finals de l'hivern i que hi haurà tot el mes de juny per a presentar els originals.