PASSOS DE CULTURA

Divendres, 11/11/2022 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Encetem una nova proposta de lectura en ruta.

Els dilluns a les 6 de la tarda sortirem de la Biblioteca Pere Anguera per gaudir d’un recull de lectures seleccionades per a cada ocasió en diversos indrets propers a la biblioteca.

La idea és passar una estona agradable llegint en veu alta i comentant lectures que d’una manera o una altra estan relacionades amb el recorregut que farem. En definitiva, es tracta d’oferir noves mirades de l’entorn urbà amb el llibres.

L’activitat és oberta a tothom i gratuïta. No cal inscripció prèvia, simplement ser-hi a la Biblioteca Pere Anguera a les 6 de la tarda.

La durada del recorregut és d’aproximadament una hora.

Activitat per adults simultània a l'ABC D Jocs per animar a la participació. Coordinat per la Victòria Rodrigo amb la col·laboració de la Ibtissam.

Us hi esperem!!!