Passin, vegin i llegeixin!

Diumenge, 10/05/2020 - Biblioteca Central Xavier Amorós

El circ ha arribat! tiro, liro, liro, el circ ha arribat! Tiro, liro, lat!

El mes de maig a Reus és mes de circ. I cada any a les Biblioteques Municipals ens hi endinsem a través de les nostres recomanacions, de les bibliografies, de la guia de lectura...i per tant aquesta setmana us volem recomanar circ. Fareu màgia, malabars, riureu, plorareu, us emocionareu...

A banda de consultar la Guia que es va editar l'any 2015 per Sant Jordi, us recomanem alguns títols que no us podeu deixar perdre i que us complementem amb les últimes adquisicions de les biblioteques relacionades amb el mon del circ.

Ben aviat els podreu venir a consultar a la biblioteca. Mentrestant trobeu-los a l'ebiblio o les vostres llibreries!

A les biblioteques municipals vetllem perquè en el nostre fons no hi faltin documents relacionats amb el meravellós món del circ, passin i vegin!