Pas a pas a les biblioteques de Reus

Dilluns, 11/11/2019 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Les biblioteques de Reus reben la visita dels caminadors del programa de senderisme urbà "Pas a pas".

Els participants de la caminada organitzada pel programa de salut "Pas a pas" van poder conèixer de primera mà les instal·lacions de la Xarxa de biblioteques municipals, la Biblioteca central Xavier Amorós i la Biblioteca Pere Anguera. Acompanyats pel personal de les biblioteques, als assistents se'ls va explicar el funcionament dels serveis de la biblioteca, l'organització de la col·lecció i les activitats de dinamització. Els assistents van mostrar gran interès per la Sala de col·lecció local de la Biblioteca central Xavier Amorós perquè no la coneixien i els hi va sorprendre l'antiguitat dels documents i l'hemeroteca històrica. A més a més, alguns van expressar la seva voluntat de participar en algunes de les activitats organitzades per les biblioteques de Reus.

Altres imatges: