Participem en la setmana de la Salut Mental.

Dimecres, 25/10/2023 - Biblioteca Central Xavier Amorós
El 10 d'octubre es va celebrar el Dia Internacional de la Salut Mental i les Biblioteques Municipals de Reus van fer l'acte d'obertura del Mes de la Salut mental que serveix per dedicar tot l'octubre a un dels malestars més freqüents en l'actualitat.
Les Biblioteques de Reus ofereixen diverses activitats durant aquest mes per reforçar i consolidar el seu compromís amb la Salut mental i el benestar emocional a través de la lectura i els seus efectes terapèutics. D'aquesta manera podrem trobar el seu fons en dues taules bibliogràfiques a les Sales Centrals d'ambdues biblioteques, son d'obres que tracten la salut mental des de diferents enfocaments, formats i tipologies. Els documents es poden consultar a les mateixes biblioteques o agafar-los en préstec amb qualsevol carnet del Sistema de Lectura Pública.
Altrament, a la Biblioteca Central Xavier Amorós, es pot visitar l'exposició sobre el Dr. Tosquelles de Mika "A través dels meus ulls" que estarà disponible fins al 31 d'octubre. L'exposició tindrà relació amb les hores del conte Contes a Cau d'Orella i La Cotorra m'ha dit, dimecres a les 17:30 h a la Biblioteca Xavier Amorós i dijous a la mateixa hora a la Biblioteca Pere Anguera, seràn dinamitzades per l'Associació Dr. Tosquelles de Salut Mental i s'explicaran contes que tractaran sobre el tema de la Salut mental des de la perspectiva dels infants. Aquestes sessions de l'hora del conte estan emmarcades en el cicle de Contes Inclusius que s'han coordinat amb la Regidoria de Salut i que suposen el colofó al cicle inclusiu durant l'any 2023.