Obertes les inscripcions per a la Supernit a les Biblioteques!

Dimecres, 08/05/2024 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Les Biblioteques Municipals de Reus participaran en la Supernit a les Biblioteques

Com cada any, les biblioteques participen en la Supernit del canal Super 3 que en l'edició d'enguany se celebrarà el pròxim 31 de maig a les 19 h. A partir del 8 de maig ja es poden fer les inscripcions adreçant-se a la biblioteca en la qual es vulgui participar de la Supernit. Les places són limitades i l'activitat està adreçada a infants de 6 a 12 anys. L'edició d'enguany de la Supenit a les Biblioteques és molt engrescadora i dinàmica i té com a protagonista el projecte transmèdia BETA que es desenvolupa en diverses plataformes audiovisuals. La Kai, el Jan, la Lola i el Grau (BETA) són quatre músics i creadors de continguts que conviuen en un antic magatzem des d'on s'accedeix a un món virtual ple de perills i aventures. Amb ells també hi viuen la Floppy, una entranyable intel·ligència artificial que coneix tots els misteris del magatzem, i el Charlie, una màquina del temps molt trapella que els acompanya a les seves peripècies.

La Supernit d'enguany es presenta com una gran nit d'aventures per salvar els llibres del Tiberivirus, un temible virus que ve del món virtual i que s'està cruspint totes les històries. Per combatre'l, els participants hauran de fer servir l'únic que el Tiberivirus no pot suportar: la música. Per a això, hauran de seguir les instruccions que els ha enviat el Charlie dins d'un particular "Manual d'Antivirus" que els farà de guia d'activitats. Tot un seguit de sopes de lletres, preguntes misterioses, rastres de grafies i codis ocults els faran trobar la clau: han de compondre una Supercançó, la cançó de cançons Beta, i ballar-la plegats.

L'activitat està adreçada a infants de 6 a 12 anys i té places limitades. Per fer les inscripcions us heu d'adreçar a la Biblioteca en la qual voleu participar.

Més info a: