Núria Pradas ens visita a la biblioteca per comentar la seva obra "La noia de la biblioteca"

Divendres, 08/05/2015 - Biblioteca Central Xavier Amorós

L'autora barcelonina Núria Pradas, molt coneguda entre el públic infantil i juvenil,  va ser a la biblioteca per comentar amb els components dels clubs de lectura la novel·la "La noia de la biblioteca", un relat costumista de la Barcelona de principis de s.XX.

Els lectors van poder conversar amb l'autora sobre el llibre que s'havien llegit, sobre els personatges, la història, el final...

Al final de la trobada l'autora va dedicar-nos dues de les seves obres que tenim a la biblioteca

Aquest acte era l'acte final de les activitats de ant Jordi a la biblioteca, com cada any els lectors dels clubs es llegeixen una obra de la qual pugui venir l'autor a comentar-la amb ells.