NOTA DE PREMSA SANT JORDI

Dimecres, 19/04/2023 - Biblioteca Central Xavier Amorós

La Biblioteca Xavier Amorós acull, amb motiu de la Diada de Sant Jordi i fins al dia 8 de maig, l’exposició de les novetats editorials del autors i autores locals. Es tracta concretament de les obres editades durant el darrer any i que en aquesta edició sumen un total de 165. L’exposició, que podeu visitar a la Sala Central de la Biblioteca, recrea un estudi de ràdio, estudi ambientat gràcies a la col·laboració de La Nova Ràdio, al·ludint a la vessant tertuliana i comunicadora de Xavier Amorós.
Com a element complementari de l’exposició les Biblioteques han editat un punt de llibre amb totes les novetats.

Dins els actes de la Diada, els autors i autores que han publicat durant aquest darrer any estan convocats aquest divendres 21, a a partir de les 19.00 hores, a la mateixa Biblioteca Xavier Amorós  en format revetlla de Sant Jordi, a la proposta escènica «I jo et diria Amorós» a càrrec de Rosa Mateu (veu) i Pau Terol (música). La trobada, com cada any, començarà amb una foto de tots els autors i autores amb les seves obres. Així mateix el autors i autores que ho desitgin podran fer unes presentacions breus dels seus llibres durant tota la Diada a l’espai de l’Ajuntament a la Pl. del Mercadal.

Per últim destacar que el dia de Sant Jordi, a la Plaça del Mercadal hi haurà una marató de lectura de textos de Xavier Amorós. Durant tot el dia i en els diversos espais on hi hagi parades de la ciutat, a partir de les 11 del matí tothom que ho desitgi, entitats i persones particulars, podran anar a llegir en veu alta textos de l’escriptor reusenc. Ja es poden fer les inscripcions per participar-hi al correu a inscripcions.reus.cat.