Muta – Renace – Vive

Divendres, 21/04/2023 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Aquest dijous 20 d’abril en Pemi Fortuny i la Yasmina Cànovas ens han presentat la seva trilogia: Muta – Renace – Vive.

Coneixem el Pemi per ser el cantant de Lax'n'Busto durant vint anys. Després d’aquesta trajectòria va anunciar que deixava el grup i amb la seva parella, la Yasmina, empresària, investigadora i escriptora, es dedicaria a diferents projectes humanitaris.

Des de la creació d’una ràdio a Sierra Leone, Cat Radio Barming, per donar recomanacions sanitàries o poder ajudar als nens que no poden estudiar, a fer camps de futbol a Libèriao treballar amb la defensa i cura dels ximpanzés a la Fundació Amics de Tacugama.

Després de viatjar i recopilar informació de dones de diferents cultures, l’any 2022 presenta la trilogia Muta – Renace – Vive. A cada llibre ens trobem una protagonista amb una determinada situació i com ha de treballar per transformar-se i per superar-la. Ens parlen de dones valentes que escolten les senyals i lluiten per aconseguir els seus somnis.