Març, marçot versos per tot: Ruta de l'aigua de la Boca de la Mina.

Dimecres, 02/03/2022 - Biblioteca Central Xavier Amorós

El divendres dia 18 de març us oferim aquesta ruta de l'aigua de la Boca de la Mina en el marc de les activitats de poesia del "Març, marçot versos per tot".

Vine a descobrir la Boca de la Mina a través dels sentits i la poesia amb aquesta ruta protagonitzada per l’Aigua, una goteta que ens vol conscienciar sobre el nostre entorn. Descobriràs la riquesa de l’entorn natural de Reus gràcies a diferents accions amb els teus sentits. Posa a prova el gust, el tacte, l’olfacte i la visió i deixa’t sorprendre per un espai ple de parc d’olors i arbres singulars.

Participa en una ruta que t’ajudarà a conscienciar-te de la riquesa del nostre entorn proper i com cuidar-lo. Aquesta ruta la realitza Ans Educació.

Podeu apuntar-vos a qualsevol de les dues rutes que es faran el divendres a les 17:00h i a les 18:30h clicant al següent enllaç. El punt de trobada és a la Font del lleó del passeig de la Boca de la Mina. La ruta té una durada de 1 hora.