Llegir té premi i Joc de lectura de l’Estiu 2020

Divendres, 08/05/2020 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Les Biblioteques municipals de Reus s’adhereixen al concurs Llegir té premi.

El Joc de lectura de l’estiu Objectiu: cel, mar, terra i aire posarà l'èmfasi en els Objectius de Desenvolupament Sostenible 2030

Les Biblioteques de Reus s’han adherit al concurs de lectura, Llegir té premi, per a nens/es de 8 a 16 anys. La mecànica del concurs consisteix en crear el teu propi avatar i anar pujant de nivell a mesura que contestes una sèrie de preguntes sobre el que has llegit. Com més llibres llegeixis més podràs personalitzar el teu avatar i més posicions pujaràs als rànquings lectors. A més a més al final del joc, s’entregaran premis com diplomes, lots de llibres, Ipads o Smartwatches.

Pots inscriure’t al concurs Llegir té premi clicant aquí.

A partir de l’1 de juny les Biblioteques de Reus iniciaran el seu Joc de lectura de l’Estiu, titulat Objectiu: cel, terra, mar i aire que donarà continuïtat al concurs Llegir té premi i que es desenvoluparà de manera mixta presencial i virtual, segons la situació sanitària general, per tal de poder arribar a tots els nens/es que vulguin participar. El joc tindrà com a eix lector els Objectius de desenvolupament Sostenible 2030, nucli del projecte Fem consciència que han iniciat les Biblioteques de Reus durant aquest 2020. El joc de l’estiu, a més a més, reforçarà el paper de la lectura com a eina educativa d'aprenentatge, creixement i transformació i també com a proposta saludable d’esbarjo i entreteniment. A finals del mes de maig, es podran consultar la mecànica del Joc de Lectura de l’Estiu Objectiu: cel, terra, mar i aire.