L'èxit d'"Encara les paraules"

Dimarts, 08/07/2014 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Més de 100 persones van acostar-se a la Biblioteca a les 8 del vespre, i van accedir als jardins on van poder gaudir d'una extraordinària sessió de poesia de Vinyoli, música de jazz i vi de la DO Catalunya.

Francina Baldrís, Dolors Quinatana i Josep M. Roig, del col·lectiu DO Reus van posar veu i donar relleu als versos del poeta Joan Vinyoli que el dia 3 de juliol hauria fet 100 anys.

Aquesta activitat produïda per la Biblioteca Central Xavier Amorós i coordinada per Montse Farrés i Isaac Albesa itinerarà per diversos municipis de Catalunya (Tortosa, Olot, Vilanova i la Geltrú i Sant Cugat) gràcies a la col·laboració de Transversal, Xarxa d'activitats culturals i Plujafina.  Així mateix Pau Terol, Joan Terol i Jordi Mestre van obsequiar els assistents amb el seu jazz.

La Biblioteca ha implicat diverses institucions en la elaboració de l'acte, com són el Centre de Normalització Lingüística Miquel Ventura de Reus i la revista digital LletrA de la UOC, que ha fet la selecció dels poemes.

Aquesta activitat s'ofereix a altres biblioteques, entitats i organitzacions que estiguin interessades a difondre l'obra de Vinyoli o el jazz. Demaneu més informació a [email protected]

Encara les paraules ha estat la primera de les activitats del cicle Biblioteques DO que enguany celebrem el mes de juliol, cada dilluns a les 8 del vespre. Vegeu-ne la programació