LES BIBLIOTEQUES PÚBLIQUES CELEBREN LA FESTA DE LA MONA

Dimarts, 16/04/2019 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Aquest divendres 5 d'abril l'activitat Vega de la Biblioteca Pere Anguera es va emmarcar amb la tradició de la mona a la nostra ciutat.

Els participants van poder escollir llibres relacionats amb la temàtica dels dolços i les tradicions per la lectura de l'activitat.

El convidat va ser el Xavi Pàmies Sisteré, forner molt conegut de Reus, que, en acabar la lectura, ens va oferir una interessant explicació sobre la tradició que els padrins fan la mona als seus fillols, dels forns més antics de la ciutat, de com s'elaboraven els pastissos antigament...i moltes coses més!

En acabar, ens va obsequiar amb unes làmines explicatives de la tradició per poder-les pintar al nostre gust, i també, vam poder degustar una suculenta coca amb xocolata que vam poder gaudir tots els assistents.

A l'acte també hi van participar persones inscrites al curs de fer mones que organitza el centre cívic Mas Abelló.