Les Biblioteques Municipals surten parets enfora

Dimecres, 01/06/2022 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Les Biblioteques s’han desplaçat a la Plaça M. Àngels Ollé i al Roserar de Mas Iglesias per apropar els serveis de préstec i lectura i, també, la narració de contes.

En el cas de la Plaça M.Àngels Ollé, s’enceta el programa de Contes a la Plaça amb la col·laboració de l’Escola Mowgli, les àvies MARC i l'AV del Barri Gaudí que durant tot l'any, un cop al mes, aproparà la figura i els contes de la pedagoga i escriptora M. Àngels Ollé, als infants i famílies que acudeixen a l’activitat. La narració es reparteix entre les companyes  de l'Àngels  del grup MARC, el personal de les Biblioteques Municipals o narradores com la Rat Cebrián. El primer conte va ser El Peix pedra narrat per la nostra companya Dolors Bargalló i que va fer les delícies dels assistents. Després es va habilitar un espai de lectura i préstec per a aquells lectors que els va atrapar el cuquet de la lectura i necessitaven emportar-se el llibre cap a casa. La propera sessió de Contes a la Plaça se celebrarà el 22 de juny a dos quarts d’una amb les Avies MARC.

Les Biblioteques també van assistir a la Festa del Roserar organitzada per l’Associació de Veïns on hi havia diversos actes programats, com un plantada de roses dinamitzada per un tècnic de l’ajuntament de Parcs i Jardins. Emmarcat en la Setmana de la Natura que se celebra del 22 de maig al 5 de juny, les biblioteques van participar amb la narració de Contes trasplantats de la Biblioteca al Roserar, on el nostre company Santi Jiménez els contes T’ho prometo de Knister i El rei i la llavor de Eric Maddern. A tots els assistents se’ls va obsequiar amb una polsera commemorativa de la Setmana de la Natura i posteriorment van gaudir del servei de lectura i préstec al mateix Roserar.

Altres imatges: