Les Biblioteques Municipals restringeixen la seva activitat ateses les noves mesures per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de la COVID-19

Divendres, 30/10/2020 - Biblioteca Central Xavier Amorós

A partir del dia 30 d'octubre i per un període inicial de 15 dies, les biblioteques públiques romandran obertes però amb accés limitat a la recollida de documents reservats prèviament.

Tal com ja es va fer anteriorment les reserves de documents es poden fer preferiblement  a través del formulari següent i que podeu trobar a la pàgina inicial de la web de les biblioteques, per telèfon al 977010025 o a través d'un correu electrònic a [email protected].

Posteriorment, cada equipament concertarà amb l’usuari el dia i l’hora de l’entrega dels documents, que tindrà lloc a l'entrada de l’edifici, ja que no serà possible accedir dins les biblioteques.

La disponibilitat dels documents es pot consultar accedint al catàleg ARGUS a través d’aquest enllaç. El servei de préstec interbibliotecari es continuarà oferint.

L'horari de les biblioteques per a la recollida de documents serà el que es feia en aquests moments:

Biblioteca Central Xavier Amorós: De dilluns a dibvendres de 10h a 14h i de 15h a 20h. Dissabtes de 10h a 14h.

Biblioteca Pere Anguera: Dilluns i dimecres de 10h a 14h. Dilluns a divendres de 16h a 20h. Dissabtes de 10h a 14h.

La devolució, s’haurà de realitzar a la bústia de retorn de documents que hi ha situada a l’exterior de cada edifici, com es feia fins ara, i els documents se'ls aplicarà una quarentena de 48 hores abans de ser retornats als prestatges o incorporats a la col·lecció.

Pel que fa a les activitats de promoció lectora (hores del conte, clubs de lectura, presentacions, etc.), queden suspeses totes elles excepte les que es puguin desenvolupar en format virtual, de les quals s'informarà en el moment oportú.
Per últim, les activitats amb els centre educatius (visites escolars i recursos educatius) també queden suspeses i es contactarà amb els centres educatius corresponents per estudiar la possibilitat de programar-les en una altre moment.

Recordeu que podeu accedir a tot tipus de documents per consultar on-line a través de la plataforma ebiblio