Les Biblioteques Municipals presenten la programació estable per al nou curs 2020-2021 i ja han començat els primers clubs de lectura

Divendres, 02/10/2020 - Biblioteca Central Xavier Amorós

«Llegeix, gaudeix!! Biblioteques Municipals de Reus » és el lema d'enguany per a les activitats i vol remarcar la idea que en un entorn d’incertesa i inestabilitat, la lectura aflora com una activitat a cavall entre l’experiència personal i interioritzada, que ens evadeix de les inquietuds, i la socialització com a base del nostre benestar emocional.

Els clubs de lectura són el pal de paller de la programació estable, ja que són una activitat que ha anat creixent al llarg dels anys i ampliant la seva temàtica, de tal manera que ara mateix hi ha una oferta de 17 clubs per a 3 tipus de lectors: per a lectors que comencen, per a lectores que volen aprofundir, i finalment, per a persones que volen experimentar. Cada club té la seva moderadora, que en la majoria de casos és personal propi de la biblioteca o col·laboradors especialitzats en diferents gèneres. Podeu trobar els clubs de sempre però enguany la principal novetat és la creació de nous clubs en format cent per cent digital o activitats per alguns dels serveis que la pandèmia priva d’utilitzar com és l’espai dels bebès (el Formiguer o el Niu de lletres). Finalment aquest curs hi ha un parell de propostes innovadores adreçades als joves i conduïda per joves: «Paraules violetes» i «Viu un llibre» del Servei de Biblioteques de la Generalitat.

Esperem que totes les activitats siguin del vostre interès. Les inscripcions les podeu fer als formularis que trobareu a l'apartat "Inscripcions a les activitats"