Les Biblioteques municipals de Reus recuperen les sessions de Clubs de lectura de manera presencial

Dimecres, 17/03/2021 - Biblioteca Central Xavier Amorós

El Club de lectura Vermell de la Biblioteca Central Xavier Amorós ha estat el primer club de lectura infantil que recupera les sessions presencials. Després de cinc mesos en què les sessions del club s'han fet el format virtual a causa de la pandèmia, el passat divendres 12 de març, els nens/es participants del gomet vermell han pogut retornar a la biblioteca i intercanviar les seves impressions sobre llibres de gènere poètic.

El contacte directe entre nens/es, llibre i tertúlia genera debats molt més rics, espontanis i dinàmics que els que s'han hagut de fer de manera telemàtica. La pròxima sessió també serà presencial i se celebrarà el 16 d'abril i els participants compararan els elements propis de la llegenda de Sant Jordi (drac, princesa i cavaller) amb llibres que capgiren els tòpics relacionats amb aquests personatges.