Les biblioteques municipals de Reus organitzen el taller "Idees per escriure una novel·la" amb Jordi Folck

Dimecres, 27/01/2021 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Les Biblioteques Municipals de Reus organitzen, en el marc del centenari del naixement de l'autor Gianni Rodari, un taller de creació literària amb l'escriptor reusenc i guanyador de diversos premis literaris, Jordi Folck. L'autor local ensenyarà als participants tècniques, idees i recursos sobre el procés d'escriptura i confecció d'una novel·la. Aquest taller també forma part de les sessions de formació a docents sobre Dinamització de projectes de foment de la lectura, que imparteixen les Biblioteques Municipals de Reus, en coordinació amb el Centre de Recursos Pedagògics del Baix Camp.
El taller es realitzarà de manera telemàtica el pròxim dijous 28 de gener a les 18 h.

Les inscripcions es fan a [email protected]