Les Biblioteques Municipals de Reus celebren el Dia Internacional de la Literatura amb diversos actes

Dimecres, 31/03/2021 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Com cada 2 d'abril, Dia Internacional de la Literatura infantil i juvenil, les Biblioteques Municipals de Reus organitzen actes per celebrar aquesta efemèride, en concret una exposició de les obres i reculls de contes que contenen les Biblioteques de Reus i que podreu trobar a les Sales Infantils de la Biblioteca Xavier Amorós i la Biblioteca Pere Anguera fins al dia 8 d'abril.

També podreu gaudir del conte "La Capsa d'Esca" del mateix Andersen que serà el conté virtual que es passarà pel canal de YouTube de Reus Cultura el dimecres 31 de març a les 17:30 h. I per últim, les biblioteques recuperen els contes presencials amb l'autora local Monika Escuer que presentarà el seu nou conte "Les Sabatilles màgiques", el dimecres 7 d'abril a les 17:30 h a la Biblioteca Xavier Amorós i el dijous 8 d'abril també a les 17:30 h a la Biblioteca Pere Anguera. L'aforament dels contes és limitat i per tant s'haurà de passar a buscar una entrada gratuïta des d'una hora abans del començament del contacontes.

Recordem que el 2 d'abril es commemora el naixement, l'any 1805, del gran autor de literatura infantil i juvenil, Hans Christian Andersen.