Les Biblioteques de Reus recomanen: "Revolució a la botiga d’animals"

Dimarts, 17/03/2020 - Biblioteca Central Xavier Amorós

El senyor Walnut és el terrible propietari d'una botiga d'animals. A l'establiment, fosc i fred, els animals viuen tancats en gàbies minúscules. Per això, quan la Mimi, la mascota de la Mina, desapareix, la nena esta segura que el senyor Walnut hi té alguna cosa a veure. Aconseguirà la Mina rescatar la seva estimada conilleta i liderar l'alliberament de tots els animals de la botiga?

El nou àlbum il·lustrat d’Ana Juan, autora i il·lustradora d’obres cabdals de la literatura infantil i juvenil com Snowhite, Comenoches i Demeter ens regala aquesta meravellosa metàfora antirepressiva sobre la llibertat i la solidaritat. Amb un estil propi i inconfusible en l’art de la il·lustració i amb una poètica narrativa molt reconeixible, l’autora, ens atraparà en aquest viatge d’alliberament col·lectiu a mans, no podia ser d’una altra manera, d’una nena símbol dels nous temps.

Aquest àlbum il·lustrat el trobareu a les Biblioteques Municipals de Reus i a eBiblio.cat