Les Biblioteques Chill out: fotografies

Divendres, 04/08/2023 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Ha arribat l’agost i comencen "Les Biblioteques Chill out" els dilluns al vespre. Aquest cicle, que va començar el 2016, s’emmarca dins la programació d’estiu de les Biblioteques Municipals de Reus i l’objectiu és apropar-nos als músics de casa nostra.

Tindran lloc a la Biblioteca Central Xavier Amorós:

• El 7 d’agost a les 19h, el grup Moira

Moira, és una banda formada per Luis Ortega, Jordi Prió, Jordi Barrero i Marc Díaz i la Carla Martín. Posen música a versions de tota classe i també estan produint cançons pròpies.

• El 21 d’agost a les 19h, Lito Wakame

Ell mateix es descriu com: «amant del flamenco, aficionat al surf rock i vitalista de naixement,.. és un jove “cantautor” de Castellvell del Camp

• I el 28 d’agost a les 19h, Canelita en rama

Un conjunt musical que interpreten temes com "Caminando por la vida", de Melendi, "Boig per tu", de Sau, o "Mediterráneo", de Serrat. De moment només fan versions, però no descarten compondre temes propis més endavant.