Les activitats de les Biblioteques Municipals de Reus sobre Gabriel Ferrater es presenten als docents de tot Catalunya

Dilluns, 10/10/2022 - Biblioteca Central Xavier Amorós
El proper dijous 13 d'octubre al monestir de Sant Cugat, es presenten diferents iniciatives promogudes des de les Biblioteques Municipals de Reus per donar a conèixer la vida i obra de Gabriel Ferrater entre els joves de secundària. Es farà en el marc de la Jornada pedagògica organitzada per la Institució de les lletres catalanes i l'Ajuntament de Sant Cugat i que ve a donar contingut a una de les línies proposades des del comissariat de l'ANY GABRIEL FERRATER, orientada a fer arribar la seva obra precisament a l'àmbit educatiu (secundària i universitat).

El programa de la jornada recull experiències realitzades per diversos instituts de Catalunya i també la presentació un ventall de recursos per a seguir aproximant Gabriel Ferrater al professorat i els alumnes, més enllà de l'any del centenari.

Jordi Cornudella, que el passat divendres va ser a la BCXA parlant dels llibres de poesia, també hi farà una conferència.