Lectura del Poemari Xiclet

Dimecres, 22/03/2023 - Biblioteca Central Xavier Amorós

L'escriptora Núria Freixas i la il·lustradora Maria Rosa Terradellas ens han presentat el seu Poemari Xiclet, enganxat al vers.

Una tarda plena de poemes llaminers que fan de bon llegir a grans i petits. En aquest llibre trobareu poemes relacionats amb els xiclets, la pegadolça, el sidral, el Peta-zeta, els conguitos, els lacasitos, les pipes de gira-sol, els bombons, els Frigopié, els sugus, els Colajet, la regalèssia i altres. I com diu l'autora no hi ha millor llepolia que una bona poesia.

En la presentació han col·laborat els nens de 5è de l'escola Prat de la Riba i les seves mentores, que participen en el programa Lecxit d'acompanyament lector de la Biblioteca, amb la lectura ben dolça dels poemes.

Els infants acompanyats per les seves mentores han anat recitant amb molta delicadesa els poemes fent que els més joves també participin en els actes del Dia Mundial de la Poesia.