Laboratori de lectura: "Elixirs emocionals"

Dilluns, 15/11/2021 - Biblioteca Pere Anguera

El Servei de Biblioteques ofereix el laboratori familiar de lectura "Elixirs emocionals" produïts pel Consell Català del Llibre Infantil i Juvenil  (ClijCAT), destinats a les àrees infantils de les Biblioteques. Els objectius del laboratori són:

• Facilitar l’enfrontament a una emoció important per al lector a través del llibre.
  • Fer visible a les famílies el potencial de les històries per comprendre el món interior.
  • Aprendre a identificar i a posar nom a les emocions.
  • Relacionar les emocions que apareixen als llibres amb les d’un mateix.

El pròxim dissabte 20 de novembre a les 11 h del matí a la Biblioteca Central Xavier Amorós tindrà lloc la sessió del laboratori "Elixirs Emocionals" per a famílies que vulguin descobrir el poder emocional dels laboratoris de lectura.

Aquest laboratori de lectura va dirigit a un públic infantil d'entre 5 i 9 anys acompanyat de les seves famílies i és amb inscripció prèvia a:

Cada trimestre les Biblioteques Municipals de Reus programaran un laboratori de lectura familiar.