La veu em frisa. Sant Jordi 2015

Dimecres, 11/03/2015 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Com ja és habitual, els Serveis Territorials del Departament de Cultura de la Generalitat a Tarragona fa una crida als lectors i lectores que estiguin
interessats a participar en les lectures que s’organitzen cada any per Sant Jordi en el marc de l’activitat “La veu em frisa”. L’objectiu: acostar aquesta festa a les persones que es troben en situacions que no els permeten celebrar-la al carrer, perquè són en hospitals, residències de gent gran, etc.
Es tracta de llegir una selecció de textos elaborada per la Biblioteca Pública de Tarragona, el Centre de Normalització Lingüística de Tarragona, la Direcció General de Política Lingüística i l’Escola Oficial d’Idiomes, que es facilitarà amb antelació als lectors. Són textos breus, com ara llegendes del Camp de Tarragona, faules, algun poema, etc. A l’inici de l’acte es fa una presentació i després es van introduint les diferents lectures. Tot i que les persones voluntàries poden expressar les seves preferències, prevaldran les necessitats d’organització a l’hora d’assignar els centres, ja que
l’objectiu és cobrir-los tots. Per tant, és important que, si algú no té disponibilitat per desplaçar-se o es troba en qualsevol situació que pugui limitar la seva col·laboració, ho faci saber en el moment de comunicar la seva participació i es tindrà en compte. Per descomptat, com s’ha fet cada any, es mirarà d’encaixar al màxim l’oferta i la demanda, amb el criteri bàsic de la proximitat geogràfica.
Per formar part de la llista de lectors, cal adreçar-se al Departament de Cultura (977 251 483) i demanar per Assumpta Tomàs, o enviar un missatge de correu electrònic a l’adreça [email protected] abans del dia 20 de març. Durant la setmana de Pasqua, les persones que s’hagin ofert per llegir rebran la confirmació del lloc i l’horari que els ha correspost, a més del dossier amb els textos.

LLoc on es realitzaran les lectures:

23 abril 2015

Hospital Sociosanitari Francolí de Tarragona (11 h)
Residència Mare de Déu de la Mercè de Tarragona (11 h)
Residència Les Alzines de Tarragona (16.30 h)
Residència Cambrils Suite (16.30 h)
Residència Jaume I de l'Espluga de Francolí (11 h)
Residència Les Vinyes de Falset (16.30 h)
Centre Sociosanitari Ciutat de Reus (11 h)
Residència i Centre de Dia per a gent gran de Reus (11 h)
Hospital Universitari Sant Joan de Reus (Sociosanitari)(17 h)
Centre Sociosanitari i Residència Assistida Salou (11 h)