La presentació de les novetats locals 2015 va ser tot un èxit

Dimecres, 22/04/2015 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Un any més el dilluns anterior a Sant Jordi a les 7 del vespre es va fer la presentació de les novetats locals. Aquest any se'n va fer càrrec del trobador Jordi Jubany que va anar desgranant títols i autors a ritme de romanços. Aquesta original proposta s'enmarcava dins el programa "Reus: ciutat de romanços" del qual formava part l'exposició que hem tingut a la biblioteca durant el mes de març.

Els autors i lectors que van acostar-se a la biblioteca van poder contemplar el gran banquet literari al hall de la biblioteca i al final de l'acte es va fer la fotografia dels autors presents.

El conjunt d'obres exposades estan llistades en el tradicional punt de lectura de cada any per Sant Jordi i que podeu recollir a la Biblioteca