La poesia envaeix el Mercat Central

Dilluns, 27/03/2023 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Dissabte 25 de març el Mercat Central es va omplir de poesia i música, un acte que s’emmarcava dins del programa “Març, marçot versos per tot” i que forma part de l’Any Xavier Amorós i l’Any Domènech i Montaner.

Un acte senzill que va arribar a tots els racons del Mercat gràcies a la música formada per un quartet de vent del Conservatori de Música de Reus. La música s’intercalava entre les lectures que diversos pardistes i personal del mercat i de les biblioteques van fer de poemes de Xavier Amorós. L’acte també va comptar amb l’assistència del Regidor d’Empresa, Carles Prats i del Regidor d’Educació, Cultura i Política Lingüística Daniel Recasens.

L’objectiu del programa “Març marçot”, que gira a l’entorn del Dia Mundial de la Poesia que celebrem el dia 21 de març, té l’objectiu d’apropar la poesia al màxim de persones possible. El Mercat és un escenari ideal per apropar aquest gènere a una gran quantitat de gent en un àmbit no específicament cultural, i a la vegada aquest petit acte també és un bon moment per mostrar una cara poc coneguda dels comerciants del mercat.