La maqueta del Nou Lleó Petit visita les Biblioteques de Reus.

Dijous, 17/05/2018 - Biblioteca Pere Anguera

La ciutat de Reus podrà gaudir d'un nou element del Seguici festiu petit, el Lleó petit, que s'incorporarà a partir del setembre a la resta de figures tradicionals. Per a tots aquells que vulguin veure com serà el nou Lleó petit, els conviden a acudir a les Biblioteques Municipals de Reus a conèixer la maqueta del nou element amb tot luxe de detalls. A més a més, els assistents podran gaudir de l'exposició del vestit oficial dels Portadors del Lleó.

El nou element del Seguici petit es batejarà per la Festa Major de la Mare de Déu de Misericòrdia, i desfilarà per primera vegada dins de la programació de les festes. La maqueta estarà exposada a la Biblioteca Pere Anguera del 10 al 31 de maig i a la Biblioteca Central Xavier Amorós de l'1 al 30 de juny.

Altres imatges: