A la fira Epíleg també hi vam ser

Dimarts, 14/06/2022 - Biblioteca Central Xavier Amorós
Les Biblioteques Municipals van donar suport a la realització de la la Fira Epíleg i van ser-hi presents el dissabte 11 de juny tot el dia, amb una parada on es podia adquirir el llibre Gabriel Ferrater: Reus 1922-Sant Cugat 1972, fer préstecs i informar-se de les diverses activitats que es faran aquest estiu per al foment de la lectura. També es va aprofitar la Fira per presentar l'Hemeroteca digital, les activitats realitzades des de la biblioteca de l'Institut Baix Camp, i una nova manera de dinamitzar un club de lectura, conduïda per Marina Mallafrè. Finalment, des de la Biblioteca Pere Anguera, es va fer l'acollida de les diverses biblioteques públiques del Baix Camp que van venir a comprar llibres a la Fira amb una aportació del Servei de Biblioteques.