La Biblioteca sobre rodes torna a l’activitat

Dilluns, 16/09/2019 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Aquesta setmana reprenem les activitats Biblioteca sobre rodes" i tal com venim fent des del mes de febrer, ens traslladem amb una foodtruck plena de llibres a diversos punts de la ciutat.

El dimarts 17 de setembre de 10 a 13h serem a l'Hospital de Sant Joan, amb servei de préstec i activitats d’animació a la lectura per a pacients, professionals i acompanyants.

El dimecres 18 serem a la Plaça Abat Oliba durant la tarda de 15 a 18h amb L’hora del conte per a l'Escola Rubió i Ors i per al públic en general.

I dijous 19 al matí, a Mas Carandell on a les 11h del matí tindrem la presentació del llibre "El Gaudí que no ens han explicat" a càrrec del seu autor Joan Torres, en col·laboració amb la Central de Biblioteques de Tarragona. Activitat oberta a la comunitat educativa i a tothom que es vulgui apropar.